zondag 9 september 2012

Yvestownfair

Wat was het fijn, gisteren op de Yvestownfair! Met vriendinnetje Chantal maakte ik de reis naar het verre Lommel om daar terecht te komen in de prachtige tuin van Yvonne, die helemaal in stijl aangekleed was en vol stond met allerlei moois van allemaal hele creatieve mensen!

Yvestownfair
 
Yvestownfair
 
Yvestownfair
 
Yvestownfair
 
Yvestownfair
 
Natuurlijk gingen we niet met lege handen naar huis! Ik ging helemaal voor de 'Plastic Peaces' van Anki. Zo'n leuk idee!! Ze staan nu op de uitkijk in de woonkamer. Actiefoto's volgen! ;) (de verpakking vind ik ook helemaal te gek!) Chantal kocht de mooie kaarten van Anki.
 
Plastic Peaces Zilverblauw

Bij Erika van Mikodesign kocht ik een superhandige... tissuehouder! Het is een soort stoffen envelopje waar je papieren zakdoekjes in kunt doen. Ik vind het een briljante vinding en hij is nog mooi ook! Ik denk dat deze heel erg van pas gaat komen.
 
Mikodesign
 
Tot slot kochten we nog een paar rolletjes masking tape bij Petra.
 
By Petra
 
Bedankt Yvonne en alle mensen die een bijdrage leverden aan deze mooie zonnige Yvestownfair!
 
-----
 
Yesterday my friend Chantal and I took a trip to 'far away Lommel' to visit the Yvestownfair. In the wonderful garden from Yvonne, which was beautifully decorated and full with all kinds of beautiful stuff by very creative people!
 
I bought 'Plastic Peaces' from Anki (loved them the first time I saw them and now 'on a mission' to get my hands on them ;). A little fabric tissue holder from Erika (so handy, why don't we all have one already...??). And some masking tape from Petra.
 
Thanks Yvonne and all people who participated in this beautiful, sunny Yvestownfair!

2 opmerkingen:

  1. Leeeeuuuk! Hoop dat het volgend jaar weer is, dan ga ik zeker wel, dan plan ik geen workshop op die dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je te hebben ontmoet het was een leuke en mooie dag met erg veel leuke mensen!

    BeantwoordenVerwijderen