dinsdag 4 september 2012

Give away

Check het blog Ing-things van Ingid! Zij organiseert voor de tweede keer een Give Away Marathon en je kunt onder andere iets van mij winnen!

Ik geef twee stationery setjes weg, bestaande uit drie enveloppen, zes vellen briefpapier en een A6 notitieboekje. Allemaal zelf ontworpen en zelf gemaakt. Mét mijn eigen patronen.

Stationery set 'fish'
Stationery set 'fish'
Stationery set 'tree'
Stationery set 'tree'
Eigenlijk ben ik wel trots dat mijn patronen nu echt ‘dingen’ worden. En ik ben heel blij dat ik samen met al die andere creatieve mensen mee mag doen met deze mooie actie.

Wil je kans maken? Laat dan een reactie achter op het blog van Ingrid!

Oh, en wil je mij laten weten wat je van mijn ontwerpen vindt? Laat dan hier je reactie achter!

-----

Check Ingrid’s blog Ing-things! She’s having a second Give Away Marathon and you can win something I made!

I’m giving away two stationery sets: three envelopes, six sheets of paper and a little notebook. I designed and made them myself. With my own patterns :)

Actually I’m pretty proud that my patterns are becoming real ‘stuff’. And I’m very happy to be part of this great event, together with all these creative people.

Do you want to take a chance in winning? Leave a comment on Ingrid’sblog!

Oh, and do you want to let me know what you think about my designs? Then leave your comment here! 

1 opmerking:

  1. Leuk!
    Ik heb bij Ingthings een kansje gewaagd op je boompjes postpapier.
    *duim duim* :)

    BeantwoordenVerwijderen